Vaše reakce na naše poradenství

Velmi si vážíme toho, když nám napíšte, zda pro vás byly naše rady a doporučení dostatečně srozumitelné, zda jste je využili a jak vám pomohly.  A rádi bychom se alespoň s některými reakcemi na naše služby podělili se všemi, kdo stránky Kanceláře Ombudsmana pro zdraví otevřou.

  • Děkuji za váš zájem o osudy obyčejných lidi. Moc si toho považuji. H. S.
  • Velmi si vážím spolupráce s vámi a poradenských služeb, které Kancelář Ombudsmana pro zdraví poskytuje. Všechny kroky, které jste mi doporučili, jsem již učinil. O výsledcích Vás budu informovat. J.  B.
  • Strašně moc vám děkuji za Váš zájem o moji záležitost. Kéž by bylo víc takových institucí! Připadám si hrozně bezmocná. Samozřejmě jsem postupovala podle Vašich návrhů. H.  K.
  • Vaše poradenství mi pomohlo. Už jen po stránce, že jsem měl ve vás tak trochu oporu. Vše se vyřešilo nemocnici, kde došlo po rozmluvě s lékařem k jinému způsobu řešení zjištění mého zdravotního stavu. Z.  L.
  • Děkuji!!!! .Dopis a reakce Kanceláře Ombudsmana pro zdraví prospěla hlavně mé psychice!  Po poradě se specialistou a případném pobytu v lázních si chci na podzim opět požádat o invalidní důchod 2 stupně. A. K.
  • Ráda bych vám touto cestou poděkovala za pomoc při řešení mého případu. S největší pravděpodobností bude problém opravu v přístupu mého lékaře a jeho personálu. Mnohdy jsem se do ordinace ai nemohla dovolat a komuniskace e-mail s dovětkem, že musím informovat vás měla efekt. Velice si vážím vaší instituce, která pomáhá pacinetům, jako jsem já tak, jako jste pomohli vy mně. D.S.

Napsali o nás

Většina lidí je s lékařskou péčí spokojena, avšak s výhradami

Zhruba 75 procent obyvatel České republiky je obecně s lékařskou péčí v České republice spokojeno, byť s výhradami k nedostatku informací. Potvrdily to výsledky pilotního průzkumu Kanceláře Ombudsmana pro zdraví mezi 1028 respondenty. Celkem 50 procent z nich hodnotí své lékaře jako příjemné,...
Celý článek

Hospital-In: Jak (si) poradit se zdravím

V úterý 21. října zahájila činnost Kancelář Ombudsmana pro zdraví - nezávislé centrum pro informace, poradenství a zprostčedkování pomoci pacientům a pracujícím ve zdravotnictví. Iniciací k jejímu založení se stala řada konkrétních příkladů, kdy byla v důsledku nekoncepčnosti systému zdravotnictví...
Celý článek

Zdravotnické noviny: Zpravodajský deník

MUDr. Martin Jan Stránský, MD, FACP, oznámil vznik kanceláře ombudsmana pro zdraví. Jde o nezávislé centrum pro informace, poradenství a prostředkování pomoci, určené pacientské veřejnosti i zdravotníkům.  Informace je zde 
Celý článek

Ombudsman pro zdraví je pro pacienty i zdravotníky

Pacienti i zdravotníci se od úterý mohou se svými problémy obracet na nově vzniklou kancelář ombudsmana pro zdraví. "Jde o nezávislé centrum pro informace, poradenství a zprostředkování pomoci pacientům a pracujícím ve zdravotnictví," řekl Právu Martin Stránský, zakladatel uvedené kanceláře....
Celý článek

Kancelář Ombudsmana pro zdraví: Nová pomoc pro vás!

Právě dnes, 21. 10. 2014, zahájila činnost Kancelář Ombudsmana pro zdraví – nezávislé centrum pro informace, poradenství a zprostředkování pomoci pacientům a pracujícím ve zdravotnictví. Magazín žena-in se stal mediálním partnerem kanceláře, chystáme pro vás kromě jiného velkou anketu na téma...
Celý článek

Zdraví a my.cz: Právo na zdraví

Dnes zahájila činnost Kancelář Ombudsmana pro zdraví – nezávislé centrum pro informace, poradenství a zprostředkování pomoci pacientům a pracujícím ve zdravotnictví. Iniciací k jejímu založení se stala řada konkrétních příkladů, kdy byla v důsledku nekoncepčnosti systému zdravotnictví...
Celý článek